top of page
Writer's picturelivin.co_ingatlan talk

Barbie-belsőépítészeti trendek az ingatlanpiacon is?! Így tűnj ki a hirdetések között.

Feltételezzük, hogy otthonodban nincs csúszda, amely a harmadik emeletről egy hátsó udvari medencébe vezet – mint a Barbie Dreamhouse-ban. Sőt az új őrülettől és amerikai álomtól biztosan távol áll az ízlésed és a potenciális vásárlód is minden bizonnyal visszafogottabb designnal rendelkező álom házat vagy lakást keres. Ez azonban nem jelenti azt, hogy az értékesítési stratégia megtervezésekor ne aknázhatnánk ki a Barbie trendeket az ingatlanpiacon.


Íme néhány Barbie témájú ötlet:


Használj bátran rózsaszínt!

Mivel manapság sokan keresnek vintage berendezési tárgyakat és előszeretettel használnak kiegészítőket a lakás több pontján, így érdemes előtérbe helyezni egy-egy extra dekorációs elemet. Az értékesítés során pedig kiemelni és egy ütős üzenettel a középpontba helyezni. Például: „Képzeld el, hogy Barbie rózsaszín kádjában pihensz egy hosszú nap végén.” vagy „Nincs többé szürke hétköznap, ha a reggeli készülődésbe színt viszel ezzel a pink smink asztallal.”

Ha pedig valakinél korábban is túlsúlyban voltak a rózsaszín dekor-és építészeti elemek, tapéták vagy bútorok, akkor mostanra mindez növeli- nem pedig csökkenti- az ingatlan értékét.



Ne riadjunk meg a többi színtől se!

Való igaz, hogy a Barbie film ellenére nem mindenki gondolkodik azon, hogy otthonát rózsaszín paradicsommá varázsolja. Ezzel együtt azonban futótűzként terjedt el a trend a social médiában, a divatiparban és a lakberendezésben is.

Való igaz, hogy a lehető legtöbb vásárló megszólítsa érdekében célszerű semleges színeket és tárgyakat választani. Természetesen nem kell rögtön rózsaszínre mázolni a falat, de érdemes kihasználni a színben rejlő potenciált. Hiszen egy-egy színfolt a konyhában, pink párnák a nappaliban vagy rózsaszín törölközők a fürdőben könnyen lecserélhetőek, ám az így befotózott enteriőr képei biztosan megmaradnak az aktívan keresgélők emlékeiben.


Képzeljük el az ideális vásárlót...

Egy jó adottságokkal rendelkező 30-40 nm körüli lakás a vibráló belvárosban vonzó lehet egy fiatal, karrierje elején álló nőnek vagy hamarosan egyetemi tanulmányait megkezdő diáklánynak.

Persze nem mindenki számára vonzó a Barbie fantázia és a férfiak is felvesznek néha pink teniszpólót, így csupán a színek és ízlés alapján képtelenség kategorizálni az ideális vevőt. Azonban a Livin.Co-val való együttműködés első lépése- egy mindenre kiterjedő konzultáció és igény felmérés. Ennek során közösen tudjuk meghatározni az ideális értékesítési- és marketing stratégiát.

Professzionális ingatlantanácsadóként, pedig a munkánk része az is, hogy ismerjük és minél többet tudjunk a megcélozni kívánt veőközönségről és képesek legyünk a fejükkel gondolkozni.



Ezért is fontos, hogy naprakészek legyünk a trendeket illetően. Ez alatt pedig nem csak a folyamatosan változó ingatlanpiaci árakat, jogszabályokat vagy hatékony értékesítési eszközöket érjük, hanem a mindenkit lázba hozó marketing és design trendeket is.

Tehát, ha segítségre van szükséged lakásod kiadása vagy eladása során akkor a Livin.Co csapatára számíthatsz, mert nálunk a rózsaszín köd mögött valódi szakértelem rejlik és minden esetben a személyes motivációdat tartjuk szem előtt.

5 views0 comments

Comments


bottom of page